Известие

Collapse
No announcement yet.

по-малко зло

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми в добро е 130к км спортно окачване 17ки кожа и всичките шукариики дето ги има за тази кола, подържана е в немско.
    В подписа ми има снимки на количката.
    Ще съм на балон така, че си запазвам багажника.
    Значи ако наистина инжекторите ще сдават фира то по- добре на нафта да скоча!? Хем да не харчи чак толкова и поне да имам малко повечко кеф от динамиката, че този мотор да го караш икономе си е направо трагедия но пък тези 11 литра по книжка са си доста!
    Opel Corsa B
    Opel Tigra
    Mercedes A 160
    Mercedes A190 AMG
    Alfa Romeo 147 1.6 ts
    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669

    Comment


    • #17
      Натам сочи логиката
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Аааа колега! Колата която карах на газ е карбурация! Няма дюзи. Какво ли не сменях. Помпи, регулатори, карбуратори и на бензин не можех да я накарам да върви добре. Във високите обороти ДА, но в ниските беше по мудна.
        Да не е била с боксеров двигател?
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #19
          Мойте лични впечатления от газта са противоречиви карах няколко години на газ и немога да отрека че не ми е тровила нервите но пък има и предимства това за съсипването на двигателя е малко спорно за мен това са глупости продължавам да си карам другата кола на газ и ми дава мн добър разход това е голям плюс ако се търси икономията за свещите дори мисля че издържат повече Газта е 105 октана до колкото знам въпроса е че има по малко КПД но с един хубав газов инжекцион няма да имаш никакви проблеми с вървенето Но всичко е въпрос на личен избор На Алфата не бих сложил газ защото смятам че тази кола не е създадена за такива работи а и не ми се влагат толкова пари на куп
          Успех с решението При всички случей има предимства и недостатъци
          Alfa Romeo 156 2.0 T.S

          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

          Comment


          • #20
            мойта е 1.9 дизел и кат сложа за 10 лева и забравам кога съм сложил. после по някоето време сложа пак за 10 лева и пак така по 100-та километра каране и по едното време гледам резервоара са напълнил вместо да свършва

            Comment


            • #21
              Човече минавай на дизел...Вземи си една като мойта Алфа 156 2.4 JTD...Върви дори повече от бензиновата...а пък и ако имаш от някаде да си взимаш евтина нафтичка направо си цар...Ей това е от мене...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Аз си сложих газов инжекцион преди 1 година (около 25 000 км.) и до тук нямам никакви проблеми. Колата върви на поразия. Когато превключа на бензин от 1000 оборота до 7000 ускорява като бясна и къса асфалта. Тия митове и легенди за газта са от времето когато не е имало газов инжекцион и тепърва е прохождало това гориво. Истината е, че финансово този газов инжекцион си изби парите 100 пъти за тази една година и за цял куп скъпи ремонти които уж би причинила. За инжекторите има лесно решение. Почистване с ултра звук, което като ремонт не мога да ти кажа колко струва, но едва ли е повече от 100-200 лв. баси.
                Относно въпроса на колегата, според моите скромни познания ти препоръчвам да си вземеш дизелова Алфа защото от това което съм чел знам, че са по-малко капризни и по-здрави като мотор от бензиновите. Ако ти е до икономията си сложи ГИ.
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #23
                  Почистването е 60-80 лв., ако се налага.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    Не че нещо против имам(и аз карам на газ),ама де ми обяснете как ще си накарате колите да вървят повече на газ отколкото на бензин?За по-евтино съм съгласен щото достъпа до настройките е по-лесен.Ама ако имаш същия достъп до горивните и "авансовите" карти на бензиновия комп. друг път ще върви повече на газ.
                    За износването на мотора има нещо вярно по отношение на клапаните и леглата им,...ако си карал 200000км на газ.Аз лично си сипвам добавка за почистване на горивната система в бензина и когато се сетя минавам по 100-тина км. на бензин и нямам проблем с инжекторите...засега.
                    Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:41.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
                      Газта е 105 октана до колкото знам...
                      Колега, това което си написал не знам откъде си го чул, но да знаеш че е голяяяма глупост... Отворете малко учебниците по химия... Между газ и октан няма нищо общо...

                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Газта колеги е по-силно гориво от бензина и не прави нагар. Маслото е бистро и чисто винаги, мотора лъщи, свещите белички. Значително много по-малко възможни детонации! Да не говорим, че с газов инжекцион колата може да върви повече от колкото на бензин. Газта се пали по-рано, нужен и е по-малко кислород... изобщо не знам кви са тия легенди за прецакването на двигателя.

                      Карал съм кола на газ години на ред. И по-ми харесваше на газ. По-пъргава, по динамична, реагира веднага на педала на газта...
                      Дам... То от догодина Ф1 ще са вече на газ...
                      sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                      Comment


                      • #26
                        Хахах Газта е по-калорична по мои спомени...от бензина. А зависи много и от Газовия инжекцион, може да си настройваш бая работи, ако е от скъпите...Аз съм с такъв и смея да твърдя, че наистина колата върви по-добре от колкото на бензин в ниските обороти и почти еднакво във високите...Цялата работа стана след един реглаж с лаптоп в движение...(кара се на прекъсвач на всяка предавка и си нагласяш сместа според зависи това, което искаш да постигнеш като вървеж ). Ако искаш икономия, наистина сложи Газов инжекцион (хубав), ако ли не ДИЗЕЛА 1,9ЖТДм 150 коня е твоята кола (+ чип)!!
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                          Колега, това което си написал не знам откъде си го чул, но да знаеш че е голяяяма глупост... Отворете малко учебниците по химия... Между газ и октан няма нищо общо...


                          Дам... То от догодина Ф1 ще са вече на газ...
                          Незнам може и да греша ама ето цитат от първия сайт който ми попадна в гугъл
                          ПРОПАН-БУТАН


                          Предимства на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

                          Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.
                          L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.
                          L.P.G. е с високо октаново число (103 - 105) .
                          Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа олово и сяра, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.
                          Цената на L.P.G. е значително по-ниска от тази на бензина и могат да се реализират икономии.
                          Добре развита мрежа в България и Европа на станции за зареждане на LPG, включително и големи компании като OMV, Lukoil, Tempo, Shell и всички големи дистрибутори в Европа
                          L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват и динамичните свойства на двигателя.

                          Тук вече става въпрос за КПД-то така да го наречем

                          П.С Намерих по добър цитат ама не го разчита излиза на йероглифи
                          Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                          Comment


                          • #28
                            Много ме кефят разни капацитети дето говорят без да знаят. Той може да не се е качвал на кола с ГИ, но ги разбира повече от всеки друг. Това е като митовете за италианските коли, че били трошливи, но 90% от хората които ги говорят не са се качвали на италиански автомобил. Айде качете се на автомобил с ГИ покарайте известно време да видите как ще ви се отрази на бюджета, разберете колко повече километри се минават за много по-малко прички, колко минимална е разликата в динамиката на автомобила и елате пак да спорите. На теория всеки е силен.
                            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                            Comment


                            • #29
                              Накратко- по - високо октаново число, по - висока детонационна устойчивост. По - малко калорично гориво- за да постигнем еднаква мощност с тази на бензин е необходимо да изгорим 20- 30% повече. Толкоз.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
                                Незнам може и да греша ама ето цитат от първия сайт който ми попадна в гугъл
                                ПРОПАН-БУТАН


                                Предимства на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

                                ...L.P.G. е с високо октаново число (103 - 105) .
                                ...
                                Този, който е написал това явно е бягал от часовете по химия...
                                Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                                Много ме кефят разни капацитети дето говорят без да знаят. Той може да не се е качвал на кола с ГИ, но ги разбира повече от всеки друг. Това е като митовете за италианските коли, че били трошливи, но 90% от хората които ги говорят не са се качвали на италиански автомобил. Айде качете се на автомобил с ГИ покарайте известно време да видите как ще ви се отрази на бюджета, разберете колко повече километри се минават за много по-малко прички, колко минимална е разликата в динамиката на автомобила и елате пак да спорите. На теория всеки е силен.
                                Тези "капацитети" колега ти говорят от гледна точка на науката, при това в най - простия й вид... Ти като разбираш повече можеш да обясниш.
                                Решението да сложиш газова на колата си е твое, но недей да убеждаваш другите колко е прекрасно това и да скачаш срещу всяко различно от твоето мнение.
                                И аз си имам мнение по върпоса и то е , че никога и по никакъв начин няма да сложа газ, но ако започна да те убеждавам ще разводним темата, ще се изпокараме и ...
                                Всеки е свободен да си слага на колата каквото иска, но нека да си говорим реални неща. Ако все още не ми вярваш, отвори учебник по химия (мисля, че беше още за 9-ти клас-раздел въглеводороди) и сам ще разбереш, че между газ и октан няма нищо общо...
                                sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                                Comment

                                Working...
                                X